Anheuser Busch Inbev NV ägaren till 500 världskända ölmärken som Corona, Budweiser Stella Artois, valde XMReality för att bygga en supportverksamhet i världsklass. Anheuser Busch InBev har planerat att komplettera tre av sina Zone Brewery Support center med XMReality Remote Guidance för att särskild förbättra sin tekniska support till sina bryggerier i hela världen. Då är det ett innovativt sätt att öka sin produktivitet, spara resekostnader och samtidigt utveckla sin service på ett hållbart sätt.

“Vi välkomnar Anheuser Busch InBev till vår värld av Remote Guidance-användare.
Med AB InBev fortsätter vi att skapa ett ökat kundvärde för bryggeriindustrin.
Vi vet att ökad produktivitet tillsammans med etthållbarhetsfokus är viktigt för AB InBev
och vi är glada för att kunna bidra i deras strävan att uppfylla sina mål”,
säger Johan Castevall, VD XMReality

XMReality Helpdesk med funktionen web-guidance låter experterna att hjälpa vem som helst, var som helst. Experterna i Helpdesk får i och med det extra flexibilitet och potential att instruera tekniker att analysera och lösa problem snabbt på distans. Genom att enkelt koppla in flera personer i samtalen via en smartphone så kan kunskaper och erfarenheter gemensamt utnyttjas mellan och inom bryggerierna.